Sledování zásilek

Pro sledování zásilek existuje několik způsobů. Stačí si jen vybrat z následujících možností:

Webový formulář

Na adrese https://tracking.ulozenka.cz je umístěn formulář, pomocí kterého lze získat informace o stavu Vaší zásilky. Zásilky lze pomocí tohoto formuláře vyhledávat buď podle id zásilky v našem systému, nebo podle kódu zákazníka (tj. číslo z Vaší individuální číselné řady). Tento způsob sledování zásilek je určen především pro příjemce zásilek, tedy pro zákazníky Vašeho obchodu.

Odkaz pro Vaše zákazníky

Pokud odesíláte svým zákazníkům emaily o zásilkách z vlastního systému, mohl by se vám hodit postup pro sestavení odkazu, na kterém je možné stav zásilky sledovat. Odkaz pro sledování zásilky má podobu https://tracking.ulozenka.cz/xxxxx, kde xxxxx je buďto id zásilky v našem systému, nebo kód zákazníka (tj. číslo z vaší individuální číselné řady).

API

Sledování zásilek přes API je určeno například pro aktualizaci stavů zásilek ve Vašem systému, popřípadě pro implementaci vlastní aplikace pro sledování stavů zásilek. API poskytuje kompletní historii stavů požadované zásilky. Tuto historii lze ve formátu JSON získat na adrese https://api.ulozenka.cz/v3/consignments/id_zasilky/statuses, kde id_zasilky je id zásilky, jejíž stavy si přejete stáhnout. Popis struktury výstupu, včetně JSON schématu je k dispozici v dokumentaci k API.